Asistenční služby

Dostali jste se s námi pojištěným vozidlem do problémů a potřebujete pomoct? Nebo si jen nevíte s něčím rady? S důvěrou se můžete obrátit na naši informační linku 582 334 105.

V jakých situacích nás naši klienti nejčastěji kontaktují?

1.

Došlo k dopravní nehodě a oni nevědí (nebo si jen nejsou jisti), jak mají dále postupovat v místě události. Náš asistent v takovém případě poradí, jak postupovat dále (zda je nutné zavolat Policii, jak zajistit odtah atd.)

2.

Klient objevil na vozidle jím nezaviněné poškození a není si jistý, zda může uplatnit náklady na její opravu ze své pojistky. V takovém případě dohledáme přesný typ pojistné smlouvy a ověříme, zda je tento postup možný.

3.

Drtivá většina klientů každý rok obdrží od své pojišťovny návrh na aktualizaci ceny jejich povinného ručení nebo havarijního pojištění a nejsou si jistí, jestli je aktuálně nejvýhodnější na trhu.

Náš asistent s nimi situaci projde a případně domluví schůzku s poradcem, který nabídku pečlivě prověří.

4.

Klient zahlédl reklamu na konkurenční pojistný produkt a není si jistý výhodností své aktuálně uzavřené smlouvy.

Náš asistent s ním situaci probere a případně zajistí schůzku s poradcem, který pojistné produkty porovná a vysvětlí, v čem jsou rozdíly (často nejsou rozdíly na první pohled patrné, přestože jsou podstatné).


Zapůjčení auta zdarma

Máte přes nás uzavřené povinné ručení nebo havarijní pojištění a došlo ke škodní události řešené pojišťovnou?

Informujte se o možnosti bezplatné zápůjčky našeho náhradního vozidla po dobu nezbytně nutnou k opravě toho vašeho. To jsou služby, které jinde zdarma nenajdete!

Jak tato služba funguje?

Disponujeme vlastním vozovým parkem náhradních vozidel, která dle potřeby zapůjčujeme. Pokud už naše auta nestačí, máme uzavřené smlouvy s dalšími autopůjčovnami.

Jak je možné, že je služba zdarma?

Většina řidičů neví, že pokud jim někdo jiný způsobí škodu na jejich vozidle a to je v důsledku této škody nepojízdné, má poškozený nárok nejen na úhradu opravy svého vozidla z povinného ručení viníka, ale také na úhradu zápůjčky náhradního vozidla (po dobu nezbytně nutnou k opravě poškozeného vozidla). Tuto úhradu my s pojišťovnou viníka vyřídíme a na vás tak zůstává už jen bezstarostná jízda s náhradním vozidlem.

Pro koho je služba určena?

Obecně pro všechny naše klienty. Pokud u nás má klient ale sjednané pouze povinné ručení a vozidlo si při nehodě poškodil sám, můžeme mu zapůjčit náhradní vozidlo zdarma jen v případě připojištění této služby (viz předchozí otázka).


Zastupování před pojišťovnami

Občas je pohled pojišťovny na řešení škodní události jiný, než klienta. Pokud by taková situace nastala i při řešení vaší škody, nabízíme převzetí jednání s pojišťovnou za vás a uplatnění nejen našich zkušeností, ale i síly poskytovatele mnoha tisíc pojistných smluv.

Stává se to často?

Obecně nejde ani o zcela výjimečnou situaci, ale také ne velmi častou. Snažíme se klientům vysvětlovat, na co mají nárok a ke sporům tak moc často nedochází. Pokud k nim ale dojde, v zájmu klienta pak do řešení situace s pojišťovnou vstoupíme.

Má tato služba nějaké další výhody?

Ano, u výjimečných situací, které hrozí vlekoucím sporem, nebo dokonce soudem nabízíme klientům vypořádání dopředu. To znamená, že klientovi vyplatíme jeho nárokované prostředky my a na základě postoupení této pohledávky už situaci dále řešíme s pojišťovnou sami. Klient tak ušetří nejen spoustu nervů, ale hlavně se k finanční náhradě dostane významně rychleji, než kdyby situaci řešil sám (a ještě s rizikem neúspěchu).


Životní pojištění

Většina zodpovědných lidí životní pojištění uzavřené má, ale jednou za čas je dobré ho i revidovat. Situace se s přibývajícími roky mění, přibyl nový člen domácnosti nebo se naopak nějaký osamostatnil, došlo ke splacení hypotéky a rizika už nejsou tak velká atd. Přijďte si nechat provést revizi životního pojištění u nás.

Revize životního pojištění vám může přinést například:

  • Úsporu měsíční splátky (např. z důvodu zbytečně vysokého pojištění na staré smlouvě)
  • Lepší krytí rizik (je důležité pojistit se tak, aby v případě škodní události bylo dostatečně pokryté vše důležité)
  • Úsporu při spojení více pojistek dohromady (např. při pojištění celé rodiny)
  • Ošetření výluk pojištění, o kterých jste třeba ani nevěděli (např. výluku při aktivním sportování)
  • Atd.

Cestovní pojištění

Otevřením hranic nejen se sousedními státy si často ani neuvědomíme, že už nejsme v České republice. Pokud nemáte uzavřené cestovní pojištění, může se vám případný zdravotní problém nepříjemně prodražit.

Využijte našich zkušeností s jednáním s pojišťovnami a zajistěte si raději dopředu pojištění, které spolehlivě bude krýt právě ta rizika, která potřebujete (ať už jde o cestu autem, sportování u moře nebo vysokohorskou turistiku).


Stavební spoření a investiční produkty

Řada spořících a investičních produktů nabízí státní dotaci nebo alespoň úlevy na dani. Přijďte se k nám poradit, jak toho využít, spořit a zároveň ušetřit na daních.

Co vše tedy nabízíme? Především se jedná o tyto produkty:

  • Stavební spoření – oblíbený produkt se státní podporou až 2.000 Kč ročně
  • Doplňkové penzijní spoření – se slevou na dani ve výši až 3.600 Kč za rok a navíc ročním státním příspěvkem až 2.760 Kč
  • Investiční doporučení – nevíte, do čeho investovat volné prostředky tak, aby se co nejlépe a přitom s minimálním rizikem zhodnotili? Umíme poradit.